حمید حیدری بریدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد 210 جلد سند مربوط به مناطق روستایی و 262جلد نیز مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است.
وی اضافه کرد: افزون براین 829فقره پرونده سند مالکیت شهری و روستایی نیز به اداره ثبت اسناد استان ارسال شده که از این تعداد 680پرونده آرای آنها صادر شده است.
حیدری بریدی اظهار کرد: پارسال 2هزار و 400 جلد سند با همکاری ثبت اسناد و املاک در این استان صادر و به متقاضیان واگذار شد که از این شمار یکهزار و 300 جلد سند مربوط به روستاها و یکهزار و 100 جلد سند املاک شهری است.
وی بیان کرد: صدور سند مالکیت در روستاها مزایای دریافت تسهیلات، ضمانت بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی ملک را به همراه دارد و این شرایط میل و رغبت مردم برای سند دار کردن املاک را افزایش می دهد.
حیدری بریدی در باره واگذاری زمین های روستایی گفت: برنامه ریزی و اتخاذ سیاست های مناسب برای تامین زمین های ملی واقع در محدوده روستا یکی از وظایف بنیاد مسکن است که در این ارتباط اقدام به شناسایی، تملک، تسطیح، تفکیک و واگذاری به افراد واجد شرایط می کند.
وی گفت: برهمین اساس در مدت چهار سال گذشته 671هکتار زمین تملک و یکهزار و 299 قطعه زمین به روستاییان استان بوشهر واگذار شده است.
60476043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.