نادر شفیع خدایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمان وقوع این پدیده در ساعت هایی از عصر و شب و در نواحی شرق و جنوب شرقی استان بوشهر محتمل است.
وی بیان کرد: همچنین بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش ملایم باد، رطوبت و دمای بالای هوا در امروز تا انتهای هفته جاری است که از فردا اندکی به سرعت وزش بادهای جنوبی افزوده می شود.
شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بویژه ارتفاعات استان با احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت که در ساعت هایی از عصر و شب گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآور شد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا مد اول دریا ساعت 03:13 بامداد، جزر اول ساعت 02: 09، مد دوم ساعت 14:27 و جزر دوم در ساعت 20:58 خواهد بود.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 46 و دیلم با با 29 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
شفیع خدایی یادآور شد: در این مدت خارگ با 94 و برازجان با 19 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.