به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشنبه در بازدید از درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه افزود: مردم شهرهای شمالی استان بوشهر لایق و شایسته بهترین خدمات بویژه در بخش بهداشت ودرمان هستند و در این ارتباط همه توان و تلاش خود را بکار بسته ایم.
وی اظهارکرد: ایجاد بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان گناوه باتوجه به بعد مسافت اهالی شمال به مرکز استان و تعداد زیاد بیمه شده دور از دسترس نیست و بجد آن را پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: این خواسته و دیگر نیازهای اولویت دار شهرستان های گناوه ودیلم را در نشستی که روز شنبه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری خواهم داشت مطرح و پیشنهاد خواهم کرد و با رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز در میان خواهم گذاشت.
وی اظهارکرد: با وجود اینکه پیگیری های زیادی برای بهبود وضعیت بهداشت ودرمان در حوزه شمالی استان بوشهر انجام شده اما مطلوب نیست و امسال این موضوع را در اولویت اصلی قرار خواهم داد.
خدری گفت: باتوجه به اینکه محل کنونی بیمارستان بندرگناوه با شهر مسافت زیادی دارد و برای مردم مشکل آفرین شده است، وزیر بهداشت در سفر سال گذشته خود به این شهرستان ابراز داشت که اینچنین مکانی در شهرهای دیگر کشور بندرت پیدا می شود و دستور دادند به مکانی دیگر انتقال یابد.
وی ادامه داد: در سرکشی های متعددی که از بیمارستان گناوه انجام شده باوجود تلاش های صورت گرفته وضعیت بسیار نامطلوبی دارد و مردم بارها از این موضوع نارضایتی خود را اعلام کردند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی و پیگیری های لازم برای شبانه روزی کردن درمانگاه تخصصی گناوه ازطریق رئیس سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی انجام و با قول های داده شده، مراحل نهایی آن در دست اجراست که امیدواریم در نیمه اول امسال محقق شود.
وی گفت: دسترسی مردم به درمانگاه تخصصی گناوه مناسب است که با شبانه روزی شدن آن رضایتمندی مردم از این مرکز دوچندان خواهد شد.
خدری، ازتلاش و زحمات رئیس و کارکنان درمانگاه تخصصی گناوه تقدیر کرد و از رئیس این مرکز خواست تا نیازها و خواسته های این حوزه را ارایه تا در مرکز پیگیری شود.
رئیس درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه هم با تقدیر ازحضور نماینده حوزه انتخابیه از این مرکز گفت: این مرکز که یکی از مجموعه های مدیریت درمان استان بوشهر است درسال 1373 برای ارایه درمان مستقیم با قابلیت دسترسی آسان بیمه شدگان تامین اجتماعی راه اندازی شده است.
حشمت الله شبانکاره افزود: این درمانگاه در بخش های مختلف به بیمه شدگان این شهرستان و شهرهای همجوار و حتی جزیره خارگ و تعدادی از شهرهای شمالی دشتستان خدمات رسانی رایگان انجام می دهد.
وی گفت: یکی از نیازهای اصلی این درمانگاه پزشک متخصص است و باتوجه به فراهم شدن زمینه لازم از نماینده مجلس انتظار داریم که در برطرف کردن این نیاز ازطریق مرکز پیگیری کند.
شبانکاره اظهارکرد: پیشنهاد برای ارتقا و شبانه روزی کردن درمانگاه گناوه انجام شده که با تلاش های مجدانه مدیریت درمان و مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به تصویب مدیرعامل رسیده و پس از جذب نیرو این مهم بزودی محقق خواهد شد.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.