حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس یکی از مصوبه های مجلس که رای آورد پزشکان متخصص در مناطق محروم مجازند علاوه بر فعالیت در بیمارستان، مطب شخصی نیز دایر کنند که پیش از آن این امکان وجود نداشت.
وی اظهارکرد: مصوبه یادشده در ایجاد انگیزه برای ورود پزشکان متخصص و ماندگاری بیشتر آنان در مناطق محروم تاثیر بسزایی خواهد داشت.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از دولت خواسته اند که هر چه زودتر این طرح را در برنامه ششم اجرایی کند.
وی گفت: در سال جاری نمایندگان مصمم هستند کمیته ای در بخش بهداشت ودرمان تشکیل دهند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شهرستانی نظیر گناوه پزشکان متخصص بعداز 2 سال فعالیت به دیگر شهرهای برخوردار عزیمت می کنند که شایسته مردم این منطقه نیست.
وی افزود: پیگیری برای جذب پزشک متخصص بیشتر و تجهیزات جدید و موردنیاز در سال جاری برای شمال استان ازجمله شهرستان گناوه در اولویت برنامه ها قرار دارد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته مردم شهرستان گناوه نیست که یک پزشک متخصص گوش، حلق و بینی در این شهرستان حضور دائمی نداشته باشد و باید این مشکل را برطرف کنیم تا رضایت و اعتماد مردم منطقه از جامعه پزشکی بیشتر شود.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدنظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.