به گزارش ایرنا، مدیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر روز چهارشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه اقلام حجاب مورد نیاز کودکان، چادر، مقنعه، روسری و لباس عروس اسلامی با تخفیف ویژه عرضه می شود.
حجت الاسلام یوسف جمالی ادامه داد: این نمایشگاه واقع در خیابان یادگار امام (ره) شهر بوشهر پذیرای علاقه مندان است.
وی یادآور شد: در این فروشگاه تمامی تولیدات در زمینه پوشش و حجاب اسلامی با طرح های جدید با الگو برداری اسلامی و در مدلهای مختلف عرضه و به نمایش گذاشته شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: حجاب یکی از خروجی‌های عفاف به شمارمی رود و کسی که عفیف شود همواره در راه حفظ حجاب جدیت بیشتری دارد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در این ارتباط ساختارها و برنامه‌ های عفاف و حجاب باید از منابع دینی، مانند قرآن و نهج‌البلاغه استخراج کنیم تا فعالیت‌ ها دراین حوزه نمود بیشتری پیدا کند.
وی با تاکید برتقویت ارزش‌ های دینی و جلوگیری از تضعیف آن‌ اظهار داشت: هر چه ارزش‌های دینی را تقویت کنیم، خدمت در جامعه توسعه می‌یابد.
وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که درجامعه مطالبه ترویج عفاف و حجاب به وجود بیاید و همه مردم در این حوزه دغدغه‌مند شوند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهرگفت: این صندوق در حمایت از برنامه های فرهنگی همواره اهتمامی جدی داشته و در این زمینه تسهیلات مورد نیاز نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب را فراهم کرد.
مرتضی شهبازی افزود: باید با تولیدات باکیفیت و مناسب از لحاظ ظاهری و طراحی الگوهای مناسب در قالب فرهنگ جامعه، بانوان را به استفاده بیشتر از حجاب و پوشش اسلامی تشویق و به رشد آن در سطح جامعه کمک کنیم.
وی با تشریح نقش حجاب در رشد و تعالی بانوان بیان کرد: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیتی برای فراهم کردم زمینه رشد و تعالی بانوان در ابعاد مختلف جامعه است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.