به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا سه شنبه شب در همایش حجاب و عفاف در بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی برای برنامه های هفته عفاف و حجاب ضروری است.
وی اضافه کرد: در حوزه مبلغان و مبلغه ها در صورت اجرای هر نفر 2 سخنرانی یکهزار و 500 برنامه ویژه عفاف و حجاب در محافل و مجالس در این هفته در استان برگزار می شود.
محمودی نیا ادامه داد: در اجرای ویژه برنامه های آموزشی نیز 250 برنامه برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و 50 برنامه قرآنی ویژه عفاف و حجاب نیز در این هفته توسط موسسه ها و مراکز قرآنی مردمی برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: نوع نگاه به مقوله عفاف و حجاب به 2 نگاه اسلامی و غربی تقسیم می وشد که در نگاه اسلام به عفاف و حجاب رعایت حجاب هم برای مردان و هم برای زنان توصیه شده است و عواملی مانند نژاد، جنسیت، رنگ پوست و ملیت ملاک برتری انسان ها بر یکدیگر نبوده و در این دیدگاه اسلام تقوا تنها ملاک برتری افراد نسبت به یکدیگر است.
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: در نوع نگاه فرهنگ غرب به بحث حجاب استفاده ابزاری از زن است و هیچ گونه شان و کرامتی برای شخصیت زن قائل نیست.
وی یادآور شد: با توجه به تناسب اهمیت مقوله حجاب نیاز است تمامی دستگاه های ذیربط در این ارتباط برنامه داشته و پای کار باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.