به گزارش ایرنا، سرهنگ رهام رضایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مالک این منزل در زمینه قاچاق کالا فعالیت داشته و با وارد کردن مواد نیروزا غیرمجاز و قاچاق و دپوی آن در منزل خود در فرصت مناسب اقدام به توزیع آن در سایر نقاط استان بوشهر می کرد.
وی بیان کرد: ارزش مالی مواد نیروزای قاچاق کشف شده در این منزل 837 میلیون ریال برآورد شده که در این ارتباط یک نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان نیز گفت: یک محموله قاچاق عینک طبی و آفتابی به ارزش پنج میلیارد و 358 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
جوشن سهرابی افزود: در اجرای مصوبه قرارگاه مبارزه با قاچاق استان در زمینه برخورد با قاچاقچیان عمده و شاخص کالا، ماموران انتظامی در جاده ساحلی با رصد اطلاعاتی در یک عملیات هدفمند با کنترل خودروهای عبوری خودرو سواری حامل کالا را متوقف کردند.
وی گفت: با توقف خودرو و بازرسی ماموران انتظامی 2 هزار و 713 عینک آفتابی و طبی گرانقیمت که به صورت قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود، کشف شد.
سهرابی اظهار داشت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و اموال کشف شده برای سیر مراحل به مقر قانونی منتقل شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.