به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز شنبه به نقل از کیقباد یاکیده افزود: با تامین اعتبار لازم پروژه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر بر اساس یک برنامه زمان ‌بندی تکمیل می‌ شود.
وی اضافه کرد: در سفر هیات دولت به استان بوشهر برای تکمیل فاضلاب بوشهر که در زمان حاضر 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یکهزارو 700 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
یاکیده با اشاره به اجرای 63 کیلومتر خط اصلی انتقال در پروژه فاضلاب بوشهر افزود: از این میزان اجرای طرح خط انتقال فاضلاب در بوشهر تاکنون بیش از 85 درصد آن در مدار فعالیت است.
وی اظهار کرد: از 67 هزار خانوار بوشهری 47هزار مشترک زیر پوشش طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب هستند و در زمان حاضر 36هزار متر مکعب فاضلاب شهری روزانه در این شهر جمع‌آوری و به تصفیه خانه خارج از شهر منتقل می ‌شود.
وی با بیان اینکه سه طرح جمع‌آوری فاضلاب در سه شهر ساحلی استان بوشهر در دست اجراست افزود: با اجرای این طرحها در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بیش از 410 کیلومتر شبکه داخلی و خطوط تکمیل شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر با بیان اینکه متناسب با اعتبارات، طرح فاضلاب بوشهر تکمیل و وارد مدار می ‌شود گفت: پارسال از 525 میلیارد ریال اعتبارمصوب برای ادامه طرح‌های فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناه و دیلم 364 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
یاکیده با اشاره به اجرای طرح ارتقای تصفیه ‌خانه فاضلاب بوشهربیان کرد: در اجرای این طرح کمیت و کیفیت دفع و تصفیه فاضلاب بوشهر افزایش می ‌یابد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.