به گزارش ایرنا، خداکرم ایزد پناه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خرید امتیاز لیگ دسته یک برای شاهین بوشهر هنوز منتفی نشده ولی با این وجود وقتی باقی نمانده زیرا بازی های لیگ یک از مرداد امسال آغاز می شود.
وی اضافه کرد: با این وجود چنانچه در هفته آینده اتفاق خاصی رخ ندهد باید با ادامه حمایت های شورا و شهرداری بوشهر زمینه حضور مقتدرانه خود را در لیگ 2 فراهم و یا در صورت تصویب لایحه خرید امتیاز خود را مهیای حضوری مقتدر در لیگ یک کنیم.
ایزدپناه ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود تمرینات تیم شاهین از امروز پنجشنبه آغاز شود که این مهم به تاخیر افتاده و از هفته آینده پس از نشست هیات مدیره زمان آغاز آن مشخص می شود.
سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در توافق میان شهرداری و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مقرر شده ورزشگاه 15 هزار نفری تحویل شاهین بوشهر و تمرینات و بازی های این تیم در این ورزشگاه برگزار شود.
ایزدپناه ادامه داد: محمد دمشقی مدیرعامل تیم شاهین بوشهر نیز روز گذشته استعفای خود را تسلیم شهردار کرد که با توجه به توانمندی های و تلاش های وافر وی در طول 2 سال گذشته امیدواریم این استعفا مورد موافقت قرار نگیرد.
وی گفت: عمده دلیل محمد دمشقی برای استعفا از سمت مدیرعاملی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سفر مردادماه وی به خانه خدا اعلام شده است.
7212/6043*8
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.