به گزارش ایرنا، ارسلان زارع روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: فعالیت های تابستانی این شهرستان با حضور250 مربی در بیش از 100 رشته آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان آغاز شده و این فعالیت ها تا نیمه مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همچنین با شرکت سه هزارو 247 داوطلب، کنکور سراسری در شهرستان دشتستان در 22 حوزه در مرکز شهرستان برگزار می شود.
زارع ادامه داد: در سه سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان موفقیت های خوبی داشته و اعتبارات آن در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر خواهد شد و تلاش خواهیم کرد امکانات فرهنگی ورزشی بیشتری در مدارس ایجاد کنیم.
مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: داوطلبین کنکور سراسری در حوزه دشتستان در رشته‌های ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، زبان خارجه و هنر برای رقابت برای پذیرش در مراکز آموزش عالی کشور به رقابت می پردازند.
سید حسن لواسانی فرد افزود: آمار شرکت کنندگان در آزمون سراسری کنکور امسال نسبت به سال گذشته نزدیک به یکهزار نفر افزایش داشته و بیشترین آمار شرکت کنندگان در رشته تجربی با 2 و هزارو 37 نفر است که یکهزار و 289 نفر از این شمار دختر و 748 نفر پسر هستند.
وی اظهار داشت: 22 حوزه جهت برگزاری کنکور سازماندهی و تجهیزات لازم تدارک شده است تا همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16تیرماه در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر آزمون سراسری کنکور را برگزار کنند.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان 250 هزار نفر جمعیت دارد.
7213/6043**
خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.