حیدر نیکونژاد روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حضور موفق این تیم در رقابت های کشوری نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی قوی دارد که باوجود حضور چندساله در لیگ برتر و دسته اول این نیاز برطرف نشده و همچنان این مشکل پابرجاست.
وی اظهارکرد: برای حضور در لیگ دسته اول کشور با مسئولان استانی و شهرستانی پیگیرهای فراوانی بعمل آمده که تنها ازطرف استان قول هایی داده شده اما هنوز عملی نشده است.
سرمربی موج گناوه گفت: باتوجه به حمایت نشدن این تیم برای حضور دراین فصل، بخاطر حفظ سهمیه استان بوشهر و آماده سازی بناچار مبلغ 240 میلیون ریال از جیب خود هزینه کرده و بدهکار شدم.
وی از حمایت های نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی به این تیم در فصل گذشته لیگ برتر، افزود: از نماینده حوزه انتخابیه انتظار داریم که در این فصل نیز این تیم را حمایت کند.
نیکونژاد اظهارکرد: با وجود اینکه صاحب یک فروشگاه عرضه کننده دوچرخه در شهر گناوه آمادگی خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرده است اما بدلیل مشکل حاد مالی، این اقدام ارزشمند نمی تواند هزینه های تیم داری فصل جاری را تامین و جبران کند.
وی گفت: با وجود مشکلات حاد مالی گریبانگیر این تیم در اولین دیدار خود از رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد نماینده شهرکرد را شکست دهد.
سرمربی موج گناوه افزود: کادرفنی و بازیکنان این تیم به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت بازار این بندر گردشگری به هموطنان داخل و خارج کشور با ابتکار و حرکتی نمادین و فرهنگی با دردست داشتن پلاکاردی با مضمون ' بازار گناوه، بزرگترین بازار تجاری جنوب ایران' در دیدار با تیم شهدای چلیچه شهر کرد وارد میدان شد.
وی اظهار کرد: این تیم پارسال با وجود اینکه در لیگ برتر خوش درخشید، اما سقوط کرد و درصورتی که حمایت و پشتیبانی مالی صورت می گرفت به هیچ وجه این سهمیه را ازدست نمی داد.
تیم موج گناوه در فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای لیگ دسته اول کشور با تیم های دریانوردان بندرعباس، علم و ادب دهسرخ، شهرداری چابهار، شهرداری سمنان، شهدای چلیچه، فرش حداد اصفهان و هیات چالوس همگروه است.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.