به گزارش ایرنا، سهیل مهاجری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پرونده مربوط به فردی است که در سال‌های گذشته نسبت به رای کمیسیون ماده واحده شهرستان بوشهر مبنی بر ملی اعلام شدن 90 هکتار از اراضی مورد نظر، اعتراض و ادعای مالکیت داشته است.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های اداره حقوقی شهرستان بوشهر و برابر رای صادر شده در دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بوشهر، پس از اعتراض نیز حکم به نفع دولت صادر شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: صورتجلسه رفع تصرف صورت گرفته نیز توسط رئیس اداره شهرستان، واحد حقوقی، یگان حفاظت، واحد مهندسی و با هماهنگی و همراهی پاسگاه انتظامی چغادک در اراضی یاد شده واقع در چاکوتاه نهایی شد و به امضا دو طرف رسیده است.
وی از مجموعه دادگستری و پاسگاه انتظامی چغادک بخاطر اهتمام و رسیدگی دقیق به پرونده مورد نظر تشکر کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌های ارجای استان باید درحفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی کوشا باشند.
مهاجری از همکاری مردم در حفاظت از عرصه‌های ملی نیز قدردانی کرد و افزود: تمامی مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درختان یا آتش سوزی، مراتب را به ادارات منابع طبیعی اطلاع دهند.‏
وی تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در تمامی شهرستان‌ها در اراضی ملی حضور مستمر دارد و با سودجویانی که قصد تصرف اراضی ملی را داشته باشند در چارچوب قانون برخورد قاطع می کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.