به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: به بهانه شعار سال نان و معیشت مردم را قطع نکنیم و باید آنان را حمایت و کمک کنیم تا دچار مشکل نشوند.
وی به بیانات گرانسنگ رهبر معظم انقلاب در خطبه های عیدسعید فطر اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب نکات مهمی ایراد فرمودند که باید نصب العین اقشارمختلف جامعه و مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه گناوه، مراقبت از نظم و آرامش در کشور را توسط نیروهای انقلابی از نکات مهم سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: در برهه حساس کنونی نباید عملی در کشور سر زند که دشمن سوء استفاده ای از آن کند.
رکنی حسینی بیان کرد: آرامش، همدلی، اتحاد و انسجام مهم ترین نیاز کشور در برهه کنونی است و از تفرقه، اختلاف و تخریب یکدیگر بجد باید پرهیز شود.
وی به بیانات رهبر انقلاب درباره آتش به اختیار اشاره کرد و گفت:بیانات رهبرفرزانه انقلاب در باره آتش به اختیار به معنای هرج ومرج و بی قانونی و فحاشی نیست بلکه یعنی کار فرهنگی خودجوش است و هرگاه احساس کردیم دشمن به فرهنگ ما نفوذ پیدا کرده باید وارد میدان شویم.
امام جمعه گناوه اظهارکرد:به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب دشمن ازطریق جنگ نرم که بدتر از جنگ سخت است، بدنبال خدشه و آسیب وارد کردن به سرمایه، معنویت، اعتقاد و آموزه های دینی بویژه جوانان است و باید با مراقبت و هوشیاری کامل از ارزش ها ودستاوردهای انقلاب حفاظت تا نقشه های آنان خنثی شود.
وی از حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی روزجهانی قدس و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم استان بوشهر تقدیرکرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.