به گزارش ایرنا، در این آیین ،پیکر مطهر این شهید که به تازگی در سوریه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به دست تکفیری ها به شهادت رسیده بر دوش مردم از مقابل بسیج مرکزی تشییع و پس از طی مسافتی در گلزار شهدای این شهر در جوار شهدای دوران دفاع مقدس آرمیده شد.
حاضران در طول مسیر تشییع، در یک هوای گرم و آفتاب سوزان با زدن سینه و سر دادن شعارهایی نظیر حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست،لبیک یا حسین ،لبیک یا زینب، برادامه راه شهدا هم پیمان شدند.
فرمانده تیپ موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین خاکسپاری این شهید گفت: شهید عیدمحمدرضایی در شب های لیالی قدر ماه مبارک رمضان در عملیات آزادسازی تدمر به خیل شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیوست.
سردار عبدالرضا وجدیان افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اجر و پاداش شهدای مدافع حرم نزد پروردگار والا و مضاعف است.
وی به اقدام ارزشمند سپاه درشلیک به مقر گروههای تروریستی داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و گفت: فرزندان این مرزوبوم با شلیک 6 فروند موشک توانمندی های سپاه را نه تنها به رخ داعش ،اربابان آنان، صهیونیست ها و آل سعود کشاند بلکه این موشک ها به قلب دشمنان کینه توز اصابت کرد.
امام جمعه گناوه هم با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهرستان باوجود هوای گرم و سوزان در تشییع دومین شهید مدافع حرم استان بوشهر گفت: مردم بار دیگر باحضور پرشور خود پیمان مجددی با آرمان های شهدای دفاع حرم و انقلاب بستند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: شهدای مدافع حرم بانثارخون خود از مرزهای کشور و اهل بیت (ع) دفاع و صیانت کردند و امنیت را درکشور به ارمغان آوردند.
شهید عیدمحمد رضایی از اتباع افغانستانی است که خانواده وی در گناوه سکونت دارند عمده فامیل آنها در کاشان زندگی می کنند اما به درخواست پدر وی شهید در این بندر به خاک سپرده شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.