به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از حمیده ماحوزی اعلام کرد: این جشنواره با حضور مشاعره کنندگان از سراسر کشور از برنامه های شاخص فرهنگی استان بوشهر است که برای دوازدهمین سال پیاپی افتخار میزبانی آن به این استان رسیده است.
وی بیان کرد: علت تغییر زمان برگزاری این جشنواره به مهرماه در سال جاری بدلیل گرمای هوا و نزدیک شدن زمان برگزاری آن به فصل امتحانات دانشگاه هاست.
وی افزود: در همین راستا یازدهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی همزمان به آن جشنواره در مهرماه با حضور مسئولین استانی افتتاح می شود که در این نمایشگاه آثار فاخر فرهنگی و هنری به نمایش در خواهد آمد.
دبیر اجرائی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی گفت: از دیگر برنامه های رضوی هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی است که در ٤ مرداد ماه همزمان با دهه کرامت با حضور دانش آموزان مشاعره کننده از سراسر استان در بوشهر برگزار خواهد شد.
ماحوزی یادآورشد: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت ویژه برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در کلیه شهرستانها، فرهنگسراها، انجمن ها، موسسات فرهنگی، قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر برگزار می شود.
وی گفت: جشنواره مشاعره رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که با حضور دوستداران حضرت ثامن الحجج از سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می شود.
7212/ 6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.