به گزارش ایرنا، سرهنگ سهراب انبارکی روز یکشنبه در نشست ستاد استقبال از شهید مدافع حرم استان بوشهر افزود: همچنین تشیع پیکر پاک این شهید چهارشنبه هفتم تیرماه ساعت 17:30 از بسیج مرکزی شهر گناوه تا گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت این شهید در روز پنجشنبه هشتم ساعت 17 تا 19 در حسینیه بیت‌العباس شهر گناوه برگزار خواهد شد.
انبارکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا علمدار عزائم و شعائر اسلامی هستند، افزود: اگر برکت خون شهدا نبود انقلاب و نظام به این پیروزی‌ها نرسیده بود.
انبارکی با اشاره به اینکه موشک‌های سپاه مایه اقتدار انقلاب و اسلام شده است، گفت: پرتاب موشک‌های سپاه به سمت دشمنان به برکت خون شهدا صورت گرفت.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: امنیت، آرامش و آسایش بوجود آمده در کشور مدیون خون شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
انبارکی با بیان اینکه اقتدار سپاه و نظام لرزه بر دشمنان انداخته است، گفت: هم اکنون ایران اسلامی ام‌القرای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند برای جبهه مقاومت مرز تعیین کند، ادامه داد: جبهه مقاومت کشورهای آزادی‌خواه جهان را درنوردیده و دیگر نمی‌توان گفت تنها سوریه و یا لبنان جبهه مقاومت هستند بلکه افغانستان، پاکستان، بحرین و کشورهای آمریکای لاتین نیز جبهه مقاومت به شمار می روند.
رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای تشییع و خاکسپاری باشکوه ' عید محمد رضایی' از شهدای مدافع حرم انجام شده است.
محمد قائدی افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده پیکر مطهر این شهید جوان صبح روز چهارشنبه هفته جاری به بوشهر انتقال و در آیین باشکوهی از مرکز در بعد از ظهر همین روز در گناوه از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در جوار شهدا به خاک سپرده می شود.
وی گفت: اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم برای آیین باشکوه تشییع این شهید انجام شده و از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان انتظار دارم که حضوری پرشور در این آیین داشته باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
7212/6043/6164**
خبرنگاران: عبدالصمد شهریاری- نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.