سید کمال الدین شهریاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتابط در نامه ای مراتب را به معاون امور مجلس بانک مرکزی تحویل و خواستار پیگیری وی نسبت به مشکل سپرده گذاران شده ایم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه سپرده گذاران با اعتماد به سیستم بانکی کشور و با هزاران امید سپردهای خود را نزد موسسه ها سرمایه گذاری کرده اند، شایسته نیست این گونه حساب های بانکی آنها مسدود و دسترسی آنها به مال و سرمایه خود محدود شود.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تنها در یکی از نامه های رسیده به اینجانب پیرامون مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان در استان بوشهر امضا نزدیک به 150 نفر زیر آن وجود دارد که بیانگر دامنه گسترده فعالیت موسسه یاد شده استکه سپرده گذاران فراوانی را در بلاتکلیفی قرار داده است.
شهریاری افزود: با توجه به شرایط کنونی پیش آمده برای بسیاری از سپرده گذاران موسسه های بانکی در کشور نیاز است با افزایش نظارت بر فعالیت موسسه های مالی و اعتباری، موسسه فاقد اعتبار شناسایی و برای مردم معرفی شوند.
وی گفت: مردم باید برای تامین امنیت هر چه بیشتر پول خود هنگام سپرده گذاری نزد موسسه از قانونی بودن آن که توسط بانک مرکزی اهلیت پیدا می کند اطمینان و سپس اقدام به سپرده گذاری در موسسه مدنظر کنند.
شهریاری تاکید کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که نمایندگان مجلس مشکلات آنها برای دریافت سپرده هایشان نزد موسسه ها را تا حصول نتیجه لازم پیگیری خواهند کرد.
شعبه های موسسه آرمان در استان بوشهر حدود یکماه است که با درخواست پرشمار سپرده گذاران برای گرفتن سپرده هایشان از این موسسه روبرو هستند و تجمع های متعددی در این ارتباط برگزار کرده اند اما
شعبه های این موسسه از پرداخت وجه به سپرده گذاران خودداری و آن را منوط به مشخص شدن وضعیت
موسسه در بانک مرکزی کرده اند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.