به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی درخطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: روز قدس ،چهره واقعی ملت مظلوم فلسیطن را به جهان نشان داد و افکار عمومی جهان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را عوض کرد.
وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل دشمن درجه یک مسلمانان است،گفت: مسلمانان جهان بخصوص امت اسلامی ایران در روز قدس به ندای رهبر فرزانه لبیک گفتند و با لب تشنه با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل تنفر و انزجار خود را از مستکبران و نظام سلطه ابراز کردند.
امام جمعه گناوه گفت: مسلمانان نباید ظلم های رژیم منحوس اسرائیل را فراموش کنند و با اتحاد و همدلی بپاخیزند و مسجدالاقصی را که مکان مقدس مسلمانان است را از چنگ آن رژیم ظالم از پس گیرند.
وی با تقدیر اقدام ارزشمند سپاه در حمله موشکی به گروه تروریستی داعش در سوریه ،افزود: سپاه با این اقدام هم انتقام خون های پاک شهدای در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل را گرفت و هم یک سیلی جانانه به عاملان و حامیان آنان زده شد.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: حرکت سپاه که موردحمایت تمام مسئولان نظام و مردم قرار گرفت این پیام را به سران تروریست و حامیان آنان در منطقه رساند که هیچ تهدید و حماقتی ازسوی دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند.
وی به سالروز ناکام ماندن حمله تروریستی منافقان در سال 1360 به حضرت آیت الله خامنه ای پرداخت و گفت: رهبر فرزانه انقلاب از این اقدام با الطاف الهی بطور معجزه آسایی نجات یافت.
رکنی حسینی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب گنجینه ای گرانمایه برای امت اسلامی است که توانسته انقلاب و کشور را دراقیانوس متلاطم جهانی نجات دهد.
امام جمعه گناوه همچنین خواستار برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم این منطقه شد و گفت: ارتزاق عمده مردم این منطقه به دریا و درقالب کالای ته لنجی وابسته است و نباید سخت گیری انجام شود.
وی اظهارکرد: اگرچه کالای ملوانی قانونمند هنوزنشده اما ارفاقی است که دولت ها به مردم مرزنشین منطقه ارایه می دهند.
وی گفت: جوانان این منطقه بیکارند و شغلی ندارند و مسئولان باید کمک کنند تا فشار روی مردم وارد نشود.
همچنین دریادلان غیور و همیشه درصحنه شهرهای شمالی استان بوشهر درکرانه خلیج فارس در آخرین روزاز جمعه ماه مبارک رمضان باحضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با مسلمانان جهان و امت اسلامی ایران این روز را زنده و گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایان شهرهای گناوه، دیلم،ریگ و امام حسن و روستاهای تابعه در این روز تاریخی که تجلی شکوه و عظمت اسلامی است به ندای رهبرخود لبیک گفتند و در صفوفی متحد و منسجم بار دیگر با فرمان تاریخی امام راحل تجدید بیعت و خشم و نفرت خودرا از نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل ابرازکردند.
مردم خداجوی و روزه دار بندرگناوه نیز همپا با دیگرامت اسلامی ایران پس از اقامه پرصلابت نمازجمعه و در هوایی گرم و زیر آفتاب سوزان به خیابان ها آمدند و با سردادن فریاد آزادی قدس ، حمایت همه جانبه خود را از مقاومت فلسطین اعلام و با ابراز تنفر و انزجارخود از اسرائیل کودک کش،یکبار دیگر امیدهای واهی استکبارجهانی را به ناامیدی تبدیل کردند.
در پایان این راهپیمایی که ازمصلای جمعه آغاز و تا چهارراه بنیادشهید و امور ایثارگران ادامه داشت، تابوت نمادین وپرچم های آمریکا به آتش کشیده شد و قطعنامه ای در9 بند درحمایت ازمردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی قرائت که با تکبیر راهپیمایان تائیدشد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.