به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس با دوراندیشی ثابت کرد قدس مربوط به همه مسلمانان است.
وی اضافه کرد: حضور ملت های مسلمان دراین روز جهانی بیانگر اتحاد مسلمانان در مقابل دشمن و فرصتی برای بیان انزجار از جنایت های رژیم اشغالگر قدس است.
سروستانی اظهار کرد: حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث شد تا مردم فلسطین با عزمی راسخ تر از گذشته در مقابل این رژیم ایستادگی کنند و این مقاومت نشات گرفته از حضور ملت های مسلمان در روز قدس است.
وی با بیان اینکه روز قدس به روند مقاومت ملت فلسطین کمک کرد افزود: پشتوانه جهانی ملت ها از فلسطینیان باعث می شود ملت مسلمان فلسطین در مقابل جنایت های رژیم اشغالگر قدس مقاوم تر و صبورتر باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روز قدس ریشه های غاصبانه رژیم صهیونیستی را ضعیف تر کرد.
وی یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس با هدف ایستادن در مقابل جهان اسلام آمد و حامیان آن نیز با این هدف از آن حمایت کردند.
سروستانی اظهار کرد: مجامع بین المللی و داعیه دار دفاع از حقوق بشر از حقوق ملت فلسطین دفاع نمی کنند و آزادی آنان را به رسمیت نمی شناسند.
وی تاکید کرد: مجامع بین المللی باید به خود آیند و این شعارهای آزادیخواهی و دفاع از حقوق بشر را نسبت فلسطینیان عملی کنند.
سروستانی گفت: در مقابل سیاست های تفرقه آمیز داعیه داران دفاع از حقوق بشر امام راحل همواره منادی اتحاد مسلمانان است.
وی اظهار کرد: در این شرایط کشورهای سرسپرده ای از جمله عربستان سعودی نه تنها برای وحدت مسلمانان کاری نمی کند بلکه در جبهه مخالف حرکت و برخی ملت های مسلمان از جمله فلسطینیان را تروریست معرفی می کند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.