به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این بخش افزود: به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت هاست.
وی اظهارکرد: در روز قدس مردم باحضور گسترده خود از ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد و به همه قدرت‌ها و ظالمان هشدار خواهند داد که اسلام دیگر تحت سیطره زورگویان نخواهد رفت.
امام جمعه ریگ با ارزشمندخواندن عملیات موشکی نظام بر مواضع داعش تکفیری گفت: عملیات موشکی ایران به محل اصلی فرماندهان داعش نشان از اقتدار ایران و پیامی قاطعانه به دشمنان نظام از جمله رژیم خبیث آل سعود است.
بخشدار ریگ گفت: روز قدس به همه آزادگان جهان تعلق دارد و محور وحدت دنیای اسلام است.
مسعود شیرافکن افزود: مردم باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ قاطعی به یاوه گویی های استکبار و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای آن خواهند داد.
وی با تقدیر از دست اندرکاران انتخابات و مشارکت حداکثری مردم گفت: انتخابات در این بخش منطبق با فرامین رهبرمعظم انقلاب و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.
بخشدارریگ پیام انتخابات را اعتدال دانست و گفت: مردم در 29 اردیبهشت باحضور حماسی خود به یک تفکری رای دادند که به آن اعتماد داشتند.
وی بیان کرد: در برهه کنونی ضرورت دارد همه جناح های سیاسی و اجتماعی با وحدت و همدلی دلسوزانه دولت را در اجرای برنامه های پیش بینی شده یاری کنند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.