به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با رئیسان هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: هم اکنون هیات های ورزشی این استان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در جایگاهی مطلوب قرار دارند که کسب این شمار مدال ثمره وجود این امکانات است.
وی بیان کرد: با توجه به محدودیت مالی رسیدن به این شمار مدال آسیایی و جهانی می تواند افق تازه ای را فراروی فوتبال استان بوشهر بگشاید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته بیش از 70 درصد هیات‌های ورزشی استان بوشهر در رتبه اول تا پانزدهم کشور قرار گرفتند که یک آمار مطلوب برای استان بوشهر است.
بهروزیان فر افزود:شماری اندک از هیات های ورزشی استان بوشهر عملکردی ضعیف دارند که باید زمینه تقویت آنها را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: در ارزیابی هیات های ورزشی توجه به ورزش شهرستان ها، بانوان و همگانی اهمیت ویژه ای دارد که امیدواریم نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
بهروزیان فر با اشاره به فعال شدن باشگاه‌های ورزشی زیر نظر هیات‌ها تاکید کرد: وظیفه هیات‌ها تیم‌داری در لیگ‌های کشوری نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تا پیش از فعالیت دولت یازدهم، 80 طرح ورزشی ناتمام در استان بوشهر با 800 میلیارد ریال وجود داشت که هم اکنون از این شمار 56 طرح به بهره برداری رسیده و 19 طرح دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.