عبدالله خدادادی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این روزانه یکهزار و 500 مترمکعب آب به شبکه انتقال آب 13 روستای بخش ساحلی دلوار می رسید که اکنون با افزایش 600 متر مکعبی این میزان به 2 هزار و 100 مترمکعب افزایش یافت.
وی اضافه کرد: این میزان آب افزوده شده از محل خط انتقال کوثر و چاه های خائیز شهرستان تنگستان تامین شده است.
خدادادی ادامه داد:همچنین با توجه به هدر رفت بخشی از آب در شبکه توزیع و افت شبکه 13 روستای بخش ساحلی دلوار انتظار می رود با افزایش میزان آب روستاهای ساحلی بخش عمده ای از مشکلات تامین آب آنها برطرف شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تنگستان اظهار داشت: به منظور افزایش فشار آب در شبکه داخلی روستاهای دلوار نیز 2 دستگاه بوستر پمپ در شبکه توزیع این روستا بزودی نصب و راه اندازی می شود.
وی یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن برخی از روستاها در مناطق بالا دست و در بخش انتهایی شبکه توزیع نصب این 2 دستگاه در افزایش فشار آب آنها نقش تاثیرگذاری ایفا می کند.
خدادادی ادامه داد: همچنین با افزایش 2 دستگاه تانکر سیار هم اکنون 6 دستگاه تانکر سیار با نرخ دولتی آب مورد نیاز برخی از روستاهای شهرستان تنگستان را تامین می کنند.
وی عنوان کرد: برنامه های مطرح شده در قالب برنامه های میان مدت بوده و در قالب برنامه های بلند مدت نیز بزودی عملیات اجرایی آب شیرین کن مجتمع نوار ساحلی تنگستان آغاز خواهد شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.