به گزارش ایرنا، سید کمال الدین شهریاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشکلات تاخیر بیش از حد در پروازها نشان می دهد که با وجود داشتن همه زیرساخت ها و امکانات توجه مناسبی نسبت به نیروی انسانی، مدیریت و برنامه ریزی نداریم.
وی اضافه کرد: امروز بی توجهی به بخش مدیریت نیروی انسانی می تواند حجم عمده ای از اختلال موجود در پروازهای کشور را کاهش دهد.
شهریاری گفت: بر اساس قوانین و مقررات بین المللی مسافران در جریان تاخیر پروازها می توانند ضرر و زیان ناشی از تاخیر پروازها را دریافت کنند.
وی افزود: با وجود این قانون شرکت های هواپیمایی زیر بار این ضرر و زیان نمی روند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این زمینه به وظیفه خود عمل نمی کنند.
شهریاری ادامه داد: در کشور ما شناسایی عامل تاخیر هم بسیار سخت است به نحوی که ممکن است نقص فنی علت اصلی تاخیر پرواز باشد ولی خلبان بدی شرایط جوی در مقصد را علت تاخیر در پرواز اعلام کند.
وی افزود: همه این موارد به صورتی پیش می رود که مسافران بطور شفاف و صریح از علت و علل اصلی تاخیر که حق طبیعی آنهاست مطلع نمی شوند.
شهریاری تاکید کرد: در این ارتباط نیاز است کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یکبار بصورت جدی ورود و به نابسامانی های موجود در پروازها پایان دهد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.