به گزارش ایرنا، بهادر بهمنی روز پنج شنبه در حاشیه در نشست شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: پارسال سهم درآمدهای مالیاتی کشور 100 هزار میلیارد تومان بود که از این میزان بیش از 95 درصد آن محقق شد.
وی یادآورشد: استان بوشهر به لحاظ وصول درآمدهای مالیاتی از جایگاه ویژه ای درکشور برخوردار است.
بهمنی افزود: مکانیزه کردن سیستم دریافت و پرداخت مالیات از اولویت‌های امسال اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر است که این مهم تحقق مالیات‌های مورد نظر را منطقی ‌تر خواهد کرد.
وی یادآورشد: با مکانیزه شدن سیستم دریافت و پرداخت مالیات اختلافات موجود در این بخش نیز از بین می رود.
مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر ادامه داد: مساعدت برخی از کارکنان با مودیان مالیاتی تا جایی است که با شکایت بازرسی و دیوان عدالت اداری پای برخی از آنها به تخلف های اداری کشیده و برای آنها اعمال قانون صورت گرفته است.
بهمنی با تاکید بر اینکه رویکرد اداره مالیات نگاه تعاملی با مودیان مالیاتی است افزود: چنانچه اتحادیه‌های صنفی به وظیفه های قانونی خود عمل کنند 80 درصد آنها نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند.
وی گفت: اقتصاد باید درون زا باشد و پایدارترین درآمد چنین اقتصادی نیز درآمد مالیاتی است.
بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جامع مالیاتی در هیات دولت گفت: این طرح در هیات دولت در دست بررسی است و نهایی شدن آن می تواند منجر به تحولی بزرگ در این حوزه شود.
وی در ارتباط با مشکلات مودیان مالیانی استان بوشهر نیز گفت: اداره کل امور مالیاتی آمادگی دارد تا بطور مصداقی مشکلات همه مودیان را مورد بررسی قرار دهد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.