به گزارش ایرنا، خدارحم گزدرازی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مسئولان در انجام وظایف خود برخی مواقع منتظر دستور دادستان و مصوبه های شورای تامین می مانند که ضرورتی برای این کار وجود ندارد و در صورت نیاز ضروری و اضطراری به دادستانی مراجعه کنند.
وی اظهارکرد: حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار جدی مسئولان ذیربط قرار گیرد و با افرادی که بدون مجوز دست به چنین کارهایی می زنند بدون تعارف برخورد کنند و دستگاه قضایی نیز حمایت خواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه با اشاره به اینکه به چندین پرونده مهم رسیدگی شده است، گفت: دراین ارتباط پرونده های مفاسد اقتصادی، امنیتی، مشروبات الکلی و موادمخدر وجود داشته که حکم برخی از آنها صادر و برخی در دست رسیدگی است.
گزدرازی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن جشن گلریزان با رویکرد آزادسازی محکومان جرائم غیرعمد در 28 خردادماه جاری در مصلای جمعه از خیران این شهرستان اعم از حقیقی و حقوقی انتظار داریم که در این امر خیر شرکت پررنگ و گسترده ای داشته باشند.
وی افزود: خیران گناوه همواره در مشارکت کارهای عام المنفعه بویژه کمک به جشن گلریزان نسبت به سایر شهرستان ها پیشقدم بوده و زبانزد عام و خاص و شایسته تقدیر هستند.
دادستان گناوه، از مدیران ادارات و نهادها و فضاهای مجازی خواست تا در زمینه اطلاع رسانی از این برنامه مهم به مردم نوعدوست این شهرستان تلاش مضاعف کنند.
گزدرازی بیان کرد: باتوجه به حادثه تروریستی هفته گذشته در تهران که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، از مسئولان و مردم خواست تا هوشیار و مراقب باشند و درصورت مشاهده موارد مشکوکی در اطراف خود بلافاصله با ماموران امنیتی و انتظامی تماس بگیرند.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: کانال ها و فضاهای مجازی از دامن زدن به اخبار نادرست و بدون منبع و شایعات که باعث تفرقه و اختلاف و ناامنی در جامعه خواهد شد، بجد پرهیز کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.