به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: اعتبارات امسال این شهرستان اولیه است که نسبت به سال قبل افزایش خوبی داشته و برای طرح های اولویت دار و عام المنفعه هزینه خواهد شد.
وی اظهارکرد: پارسال 370 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت که معادل 210 میلیون ریال آن جذب و مابقی نیز در سال جاری جذب و بر مجموع اعتبارات افزوده خواهد شد.
فرماندار گناوه از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست تلاش و پیگیری مضاعفی برای جذب هرچه سریع تر اعتبارات با مدیران متبوع داشته باشند.
وی تاکید کرد: تکریم، احترام وگره گشایی مشکلات مردم این شهرستان در اولویت اول مسئولان قرار گیرد.
وی با تقدیر از حضور پرشور و مشارکت 86 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا گفت: مردم فهیم و غیور ایران اسلامی باحضور میلیونی خود در پای صندوق های رای ثابت کردند که وفادار به نظام و انقلاب و رهبری هستند.
فرماندارگناوه با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده شهدای تروریستی گفت: دشمنان و گروه تروریستی داعش با این اقدام کور خود قصد داشتند به امنیت پایدار کشور خدشه وارد شود اما با تلاش های نیروهای امنیتی اعم از سپاه و نیروی انتظامی و هوشیاری مردم و مسئولان در کوتاهترین زمان ممکن ناکام ماندند.
امام جمعه گناوه هم از مسئولان این شهرستان خواست تا با روزه خواران برخورد قاطع و جدی کنند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در طول ایام ماه مبارک رمضان مراجعه ها و گزارش های مردمی در ارتباط با تظاهر به روزه خواری در شهر ارایه شده که از مسئولان امنیتی و انتظامی انتظار داریم با این افراد بجد برخورد شود.
امام جمعه گناوه با اشاره به منزلت و جایگاه لیالی قدر گفت: ماه رمضان از بهترین ماههای سال و شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است و باید عظمت و قدرش را بدانیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.