عباس جمشیدی دوشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: برهمین اساس اعضای هیات نظارت شهرستان بوشهر در جریان مستندات و کم و کیف رسیدگی به شکایت های رسیده نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر بوشهر هستند.
وی یادآورشد: هر موضوعی و یا پرونده ای در زمینه تخلفات انتخاباتی شورای اسلامی شهر بوشهر مطرح شده است مستندات آن در اختیار هیات نظارت شهرستان نیز قرار گرفته تا براساس آن ملاحظه و بررسی کنند.
رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بوشهر اظهارداشت: هیچ جلسه ای بدون حضور اعضای هیات نظارت شهرستان برگزار نشده است و از صفر تا صد جلسات بررسی مستندات انتخاباتی بصورت مشترک بررسی شده است.
وی گفت:تاکنون هیات نظارت هر مورد و مستنداتی که از هیات اجرایی درخواست کرده باشد در اختیار آنها قرار داده است و آمادگی دارد هر مستندی نیز بخواهد درصورت درخواست در اختیارشان قرار دهد و محدودیتی در این زمینه نیست اگر چه مستند جدیدی نیست و همان مدارکی است که به صورت مشترک در جلسات بررسی شده است.
جمشیدی گفت: هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بوشهر پاسخگوی شبهات مطرح شده در زمینه انتخابات شورای اسلامی مرکز این استان است.
وی افزود: نتیجه بررسی و اعلام نظر هیات نظارت شهرستان بوشهر روز 12 خرداد توسط این فرمانداری منتشر شد برهمین اساس هیات نظارت استان به مدت 15 روز فرصت رسیدگی و اعلام نظر در این زمینه دارد.
فرماندار بوشهر اضافه کرد: پس از اعلام نظر هیات نظارت استان درصورتیکه نامزدهای انتخاباتی نسبت به تصمیم هیات نظارت معترض باشند شکایت ها در هیات مرکزی نظارت مستقر در تهران بررسی و این هیات نیز پنج روز فرصت بررسی و اعلام نتیجه دارد.
پیش از این هیات اجرایی شهرستان بوشهر پیشنهاد ابطال آرای دو نفر از منتخبان شورای اسلامی این شهر را داده بود که این پیشنهاد در هیات نظارت شهرستان رد و صحت انتخابات بطور کلی تایید شد.
در همین راستا شاکیان تصمیم هیات نظارت شهرستان بوشهر مستندات خود را به هیات نظارت استان داده اند و منتظر نتیجه بررسی شکایت های خود توسط سه نفر از نمایندگان مردم این استان (حجت الاسلام عبدالحمید خدری ، باقر سعادت و سکینه الماسی بعنوان اعضای هیات نظارت استان ) در مجلس شورای اسلامی هستند.
شورای اسلامی شهر بوشهر در این دوره 9 عضو دارد که بیش از 170 داوطلب برای تصاحب این شمار کرسی نمایندگی به رقابت پرداختند.
رهمین اساس کیوان هاشم زاده با 13هزار و 844رای، پویا دولابی با 11هزار و 396رای، نداعبدالله زاده با11هزار و یک رای، روح الله نصرتی با 10هزار و 828رای ،مهرداد آسایش با 10هزار و 215رای، طاهره شمشیری با 9هزار و 986رای، عبدالخالق برزگرزاده با 9هزار و 393رای، اکبرتوسلی با 9هزار و 120رای و ابوذردهداربا هشت هزار و 940رای بعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
فرماندار بوشهر تصریح کرد: همچنین علی پولادی ریشهری با هشت هزار و 390رای، رباب عبیدی با هشت هزار و 88رای، داریوش پوربهی هشت هزا رو 81رای، صدرالله محمدی باغملایی هفت هزارو 638رای، زهرا رضایی هفت هزار و 451رای، حیدررفاهی با شش هزار و 931رای بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
6047/6045** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.