نوشاد نوشادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در شب‌های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان مراسم احیاء شب‌های قدر در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امام‌زادگان استان بوشهر با حضور با شکوه مردم روزه‌دار برگزار می ‌شود.
وی یادآورشد: دعا، نیایش، تلاوت قرآن کریم، مداحی، سخنرانی و عزاداری از برنامه‌های مهم شب‌های قدر در استان بوشهر است .
نوشادی افزود: هیات های مذهبی استان بوشهر در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر برگزاری محافل قرآنی، تفسیر آیات کلام وحی مراسم ویژه مقابله قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده ‌ها و بقاع متبرک، مشارکت همه جانبه ای نیز در برپایی احیا شب‌های قدر خواهند داشت.
وی با اشاره به گستراندن سفره‌‌های افطاری و سحری با مشارکت خیران و افراد نیکوکار در استان بوشهر اظهار داشت: در بیش از یکهزارو 500 نقطه استان بوشهر سفره‌های افطاری در شب‌های قدر گسترانده می‌شود.
نوشادی گفت: هیات‌های مذهبی استان بوشهر با هدف پیشگیری از ورود بدعت‌ها و خرافات در برنامه های مربوط به عزاداری شهادت امام علی(ع) نظارت جدی خواهند داشت.
نوشادی همچنین با اشاره به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان گفت: برای شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با توجه به حساسیت این روز مهم برنامه‌ریزی مدونی شده است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.