در این بیانیه که نسخه ای از آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان بوشهر نمابر شد آمده است: حادثه تروریستی اخیر که توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت بار دیگر نشان داد که توطئه های شوم علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پایانی ندارد.
این بیانیه افزوده است: آمریکای سلطه گر با اجیر کردن کشورهای مرتجع که بانی و حامی گروه های تروریستی از جمله داعش هستند نشان داد که با تداوم رفتار خصمانه خود تمام توان خویش را برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی و رعب و وحشت در میان هموطنان به کار خواهد گرفت.
جمنا استان بوشهر در بیانیه خود آوره است: این اقدامات جنایتکارانه نشان داد که قدرت های زورگو از جمله آمریکا هرگز قابل اعتماد نیستند و از هر فرصتی که برایشان ایجاد شود برای ضربه زدن به این نظام دریغ نخواهند کرد.
این بیانیه اضافه کرده است: ایران اسلامی در پرتو رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی همواره در امنیتی مثال زدنی بسر می برد و بدون شک این عملیات کور تروریستی که به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه بازی بیش نبود، نخواهد توانست به امنیت و اقتدار کشورمان لطمه ای وارد سازد.
جمنا استان بوشهر در این بیانیه یادآور شده است: عملیات تروریستی اخیر نشان داد که مسئولان و دست اندرکاران باید بیش از پیش مراقب باشند و تمام همت خود را برای استحکام نظام جمهوری اسلامی از درون و تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود در کشور مصروف کنند.
این بیانیه افزوده است: این حادثه تلخ زنگ خطری بود که نباید اجازه داد نااهلان و فریب خوردگان با تبلیغات گسترده روانی جای جلاد و شهید را در فرهنگ عمومی عوض کنند.
جمنا استان بوشهر در بیانیه خود تاکید کرده است: این اقدام ضد بشری بیش از هر چیز نقش جایگاه مدافعان حرم را در حفظ و صیانت از امنیت و استقلال کشور بزرگ ایران اسلامی روشن ساخ،. مدافعانی که با تحمل همه سختی ها و نثار جان خویش در آن سوی مرزها حافظ امنیت مردم در درون مرزهای کشورمان هستند.
نویسندگان بیانیه افزوده اند: بدون تردید این حادثه تروریستی نخواهد توانست به اتحاد و انسجام و یکپارچگی ملت ایران لطمه ای وارد کند و بطور قطع مردم کشورمان با همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در جبهه ای واحد و منسجم تمامی توطئه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.
در پایان این بیانیه آمده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن اظهار تأسف از این حملات تروریستی و عرض تسلیت به خانواده شهدای بی گناه این حادثه و با آرزوی سلامتی برای مجروحان، از همه دست اندرکاران خواستار برنامه ریزی و توجه بیشتر برای حفظ ثبات و امنیت مثال زدنی کشورمان است.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.