به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در 2 هفته گذشته با وجود اینکه تیم به آمادگی لازم نرسیده بود 2 برد ارزشمند را برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان و یاران نجف آباد اصفهان کسب کرد.
وی بیان کرد: هم اکنون بازیکنان دریانوردان در اوج آمادگی لازم قرار دارند و رفته رفته آرایش تیمی و تاکتیکی آنها نیز شکل منسجم تری به خود می گیرد.
سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی یادآور شد: در هفته سوم بازی ها و در دومین بازی خانگی میزبان تیم با انگیزه شهرداری تبریز هستیم که این دیدار در مقایسه با 2بازی قبل شرایط سخت تری دارد.
مسیگر گفت: با این حال در مسیر قهرمانی در برابر هر کدام از حریفان خود مصمم به برد هستیم و شهرداری تبریز نیز با تمام شایستگی هایی که دارد باید در بازی خانگی آنها را شکست دهیم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز تیمی است که بر اساس قدرت بدنی فوتبال بازی می‌کند و با شناخت از این نقطه قوت تدابیر لازم برای رویارویی با آنها را اندیشیده ایم.
مسیگر ادامه داد: در این بازی نیز همچون سایر بازی های خانگی چشم به راه هواداران هستیم تا حمایت آنها یک شب خاطره انگیزی را برای بوشهری ها رقم بزنیم.
از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی از ساعت ٢١:١٥ دقیقه امروز چهارشنبه به مصاف شهرداری تبریز می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.