نادر شفیع خدایی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دمای هوا که طی دو روز گذشته اندکی کاهش یافته بود طی روزهای دوشنبه و سه شنبه روند افزایشی پیدا می کند.
وی یادآورشد: براساس پیش بینی ها در 24 ساعت گذشته با کاهش سرعت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی استان، ارتفاع موج دریا نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرد.
شفیع خدایی اظهارداشت: هم اینک شرایط برای ترددهای دریایی در این مناطق از دریا مهیا است اما وزش باد شدید شمالی امروز نیز در سواحل جنوبی استان ادامه دارد.
وی گفت: پیش بینی می شود از امشب با کاهش سرعت باد، ارتفاع موج در این نواحی از دریا نیز به تدریج کاهش یابد بنابراین از فردا شرایط برای ترددهای دریایی در سراسر خلیج فارس مساعد می شود.
شفیع خدایی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در سواحل جنوبی استان همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال تا شمال غربی و در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی با سرعت 18 تا 44 کیلومتر در ساعت و از امشب در همه نقاط 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی افزود: ارتفاع موج در سواحل جنوبی نیز 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده که از اواخر وقت امروز در همه نقاط به 30 تا 90 سانتیمتر خواهد رسید.
وی گفت: فردا مد اول دریا ساعت 06:12 دقیقه ،جزر اول ساعت 12:49، مد دوم ساعت 17:57 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 23:41 دقیقه خواهد بود.
شفیع خدایی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 31 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت هوا 48 درصد است.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.