مدیر مسئول موسسه هیراد نور گناوه به ایرنا گفت: دراین نشست که شماری از کسبه و بازاریان، کارشناسان سیاسی فرمانداری و انتظامی و اعضای این موسسه حضور داشتند مسایل و مشکلات و چالش های موجود در بازار این شهر و راهکارهای لازم برای برطرف کردن آنها ارایه شد.
مینا شهابی افزود: نداشتن شناخت و آگاهی کافی بازاریان و کسبه به بحث مشتری مداری، پیشرفت و گسترش کسب وکار خود و بسنده کردن وضعیت موجود، درگیرشدن با مشتری بدلیل نفع شخصی و توجه نداشتن به نفع جمعی، نبود امنیت خاطر مشتری از جنس و کالای خریداری شده به دلیل تفاوت و همسان نبودن قیمت ها، شادی و نشاط انگیزه کافی نداشتن، وجود اتباع خارجی و متکدیان متعدد، نبود پارکینگ و سرویس بهداشتی، شناخت نداشتن به نقش و وظایف خود در بازار از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
وی اظهارکرد: استفاده از قابلیت و توانمندی های بازاریان برای حل مسایل و مشکلات خود، آموزش مشتری مداری، فروش حرفه ای و شیوه های صحیح کسب و کار، ارتباط موثر و روابط بین فردی به عنوان سفیر و نماینده شهر با مسافران و گردشگران، قرارگرفتن افراد متخصص، کسبه و بازاریان و مسئولان در کنار یکدیگر برای برطرف کردن مسایل و مشکلات از عمده پیشنهاد و راهکارهای شرکت کنندگان دراین نشست بود.
شهابی افزود: انتخاب یک نماینده از هر بازارچه به منظور ارتباط داشتن با صنف، تعامل بیشتر بازاریان و کسبه با یکدیگر، تشکیل کارگروه شورای شهر و کارگروهی متشکل از فرمانداری، شهرداری و مجموع امور صنفی با محوریت این موسسه بمنظور رفع چالش، مشکلات و معضلات بازار از دیگر راهکارهای شرکت کنندگان در این نشست بود.
مدیر مسئول موسسه هیراد نور گناوه اظهار کرد: دراین نشست مصوب شد که هر کدام از اعضا عوارض و مشکلات موجود را در بازار علت یابی و شناسایی و راه حل در برنامه آینده که قرار است در آخر هفته برگزار شود، ارایه دهند.
وی یادآورشد: این موسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فعالیت خود را از سال 91 با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کرده است.
بازار گناوه از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان و از بازارهای فعال جنوب کشور در استان بوشهر است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.