به گزارش ایرنا، رئیس هیات کوهنوردی استان بوشهر در این آیین گفت: برای ایجاد دیوار سنگ نوردی شهر گناوه با 72 مترمربع مساحت، 400 میلیون ریال از محل اعتبار اداره کل ورزش وجوانان استان و کمکهای مردمی هزینه شده است.
غلامرضا مریدیان افزود: نمای دیوار براساس مسابقات جهانی 2016 ایتالیا طراحی شده و این شهرستان می تواند میزبان رقابت های کشوری باشد.
وی گفت: یکی از نیازهای ورزشی شهرستان گناوه نصب دیوار سنگ نوردی بود که با تلاش و پیگیری های فراوان انتظار دیرینه علاقمندان به این رشته محقق شد.
وی اظهارکرد: این شهرستان قابلیت ها و استعدادهای شگرفی در عرصه ورزش دارد و تاکنون ورزشکاران زیادی از جمله معلولان و جانبازان در رقابت های جهانی مقام های ممتازی بدست آورده اند.
فرماندار گناوه گفت: ورزشکاران این شهرستان در عرصه رقابت های جهانی و کشوری به افتخارات مهم نایل شدند و شایسته بهترین خدمات هستند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: دولت نگاه خاصی به ورزش این شهرستان داشته و در سال گذشته در زمینه بودجه در اولویت قرار گرفت و امسال نیز اعتبارات بیشتری لحاظ خواهد شد.
وی از حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات 29 اردیبهشت تقدیر کرد و گفت: مردم در انتخابات مسیر عقلانیت را که در سال 92 شاهد آن بودیم ادامه دادند و در این ارتباط ورزشکاران دین خود را ادا کردند.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: هیات کوهنوردی این شهرستان از هیات های فعال در کشور است که در چندسال اخیر توانسته به قله های مهم در داخل و دیگر کشورها صعود کنند.
رحمان عمای افزود: باتوجه به اینکه رشته سنگ نوردی، ورزشی مفرح، شاد و هیجانی است و در این شهرستان علاقه مندان زیادی دارد، این دیوار ایجاد شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.