به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح های این شهرستان افزود: اعتبار اختصاص یافته سال 95 این شهرستان بیش از 370 میلیارد ریال بود که تاکنون 210 میلیارد ریال آن جذب و مابقی هم تا مهلت مقرر جذب می شود.
وی اظهارکرد: از دستگاههای اجرایی این شهرستان انتظار می رود که در اجرای طرح های پیش بینی شده از پیمانکاران توانمند استفاده کنند و در صورتی که قادر به انجام تعهدشان نباشد در باره آنان تجدیدنظر کنند.
وی گفت: اعتباراتی که به شهرستان اختصاص می یابد براساس اولویت تقسیم و حتی یک ریال آن برگشت نخواهد شد و در فصل های درنظرگرفته شده هزینه می شود.
فرماندار گناوه افزود: اداراتی که در زمینه جذب اعتبارات اختصاص یافته با مشکل روبرو هستند با ادارات کل پیگیری تا برطرف شود.
وی با تقدیر از حضورپرشور مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: ما مسئولان باید پاسخ مردم را که در همه صحنه های انقلاب پیشگام هستند به نحو شایسته دهیم.
فرماندار گناوه اظهارکرد: مردم در انتخابات مسیر عقلانیت را که در چهار سال شاهد آن بودیم استمرار دادند و امیدواریم که سال ها همین مسیر تداوم یابد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: این جلسه با دستورکار بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح های سال 95 و ارایه پیشنهادی سال 96 برگزار شده است.
حمزه مسعودی نیا افزود: مهلت جذب اعتبارات تخصیص یافته سال 95 تا پایان تیرماه تعیین شده است و مسئولان مربوطه باید پیگیری لازم کنند که در سال 96 انتقال داده نمی شود.
وی اظهارکرد: از اداراتی که تاهنوز لیست پروژه های پیشنهادی سال 96 را به فرمانداری ارایه نداده اند انتظار می رود که هر چه زودتر اقدام کنند.
شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.