به گزارش ایرنا، حسین دلشب سه شنبه شب در نشست ستاد راهبردی و عملیات تیم واکنش سریع برای اطفای حریق مناطق زیست محیطی در بوشهر افزود: با تدابیر پیش بینی شده میزان آمادگی تیم واکنش سریع محیط زیست بوشهر برای اطفای حریق افزایش می یابد.
وی بیان کرد: استان بوشهر دارای موقعیت خاصی است و این موقعیت خاص، آمادگی مناسبی برای مقابله با مخاطرات تهدید کننده محیط زیست را می‌طلبد.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت خاص آب و هوایی و گرمای شدید در فصل تابستان و شرایط خشکسالی در منطقه به مانند هر سال ستادی راهبردی درباره چگونگی مدیریت عملیات واکنش سریع در شرایط بحرانی تشکیل شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: در این ستاد علاوه بر اطلاع‌رسانی و مشارکت با جوامع محلی و سازمان‌های مرتبط، تلاش داریم از وقوع هرگونه آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت پیشگیری به عمل آوریم.
وی افزود: از همه مردم و شهروندان و سازمانهای محیط زیستی دراستان بوشهر می‌خواهم که هرگونه آتش سوزی و یا احتمال وقوع آن را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط زیست اطلاع‌رسانی کنند و یا با سامانه 1540 این اداره کل تماس برقرار کنند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.