به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از سامانه سازمان های مردم نهاد استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این ارتباط منابع نیز باید به سمتی هدایت شود تا به نحو مطلوبی در اختیار سازمان های مردم نهاد استان بوشهر قرار گرفته شود و بتوان از ظرفیت های آنها برای شناسایی آسیب های اجتماعی به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که دارند باید از آنها در گستره استان بوشهر استفاده شود.
گراوند افزود: سازمان های مردم نهاد استان بوشهر در ارتباط با آسیب های اجتماعی از جمله موادمخدر کارکرد مطلوبی داشته اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یکی از مزیت های عمده راه اندازی مرکز رصد اجتماعی گرفتن اطلاعات و آمار دقیق از جامعه برای کارکرد هر چه بهتر سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر است.
گراوند تاکید کرد: در صورت اندکی حمایت از سازمان های مردم نهاد می توان بهره وری آن را نصیب تمامی جامعه کرد که در این ارتباط حمایت از سازمان های مردم نهاد را همواره بطور جدی دنبال می کنیم.
وی با اشاره به تدوین سند اجتماعی استان بوشهر گفت: برای تدوین سند یاد شده باید از نظرات تکمیلی سازمان های مردم نهاد استان بوشهر نیز نهایت استفاده برده شود.
گراوند ادامه داد: با نگاه به وضعیت موجود استان در بخش های مختلف آن باید برای تدوین سند اجتماعی استان بوشهر اقدام شود.
وی یادآور شد: هر کدام از مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی استان بوشهر مسائل و مشکلات خاص خود را دارند از این رو باید در تدوین سند اجتماعی هر منطقه ای بصورت مجزا دیده شود.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.