به گزارش ایرنا، غلامعلی جمالی حاجیانی روز شنبه در آیین تجلیل از این دانش آموزان افزود: در این مسابقات دانش آموزان 18 منطقه آموزش وپرورش در 9 رشته، حفظ، قرائت، احکام، انشاء نماز تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و اذان به رقابت پرداختند که 45 دانش آموز این منطقه حائز رتبه های برتر استان شدند.
وی افزود: در سال تحصیلی جاری درسه مقطع ابتدایی و متوسطه یک و دو 532 دانش‌آموز درمرحله آموزشگاهی و 124 دانش آموز در مرحله منطقه ای مسابقات شرکت کردند که 68 نفر از آنها به مرحله استانی اعزام شدند.
معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه کاکی این موفقیت بسیار خوب معنوی دانش آموزان این منطقه را تبریک گفت و افزود: کسب مقام های برتر قرآنی توسط دانش آموزان این منطقه در مسابقات استانی سبب ترویج و توسعه برنامه قرآنی در سطح بخش خواهد شد.
جمالی جاجیانی اضافه کرد: این موفقیت بزرگ قرآنی برای دانش آموزان منطقه کاکی حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی دانش آموزان، مربیان و خانواده ها و مدیریت آموزش و پرورش است.
وی افزود: دانش آموزان منطقه کاکی 10 مقام اول، 11 مقام دومی و 13 مقام سوم و 11 مقام چهارمی در بین دانش آموزان استان بوشهر کسب کردند.
بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.