به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تجلیل از حضور حماسی ملت و تبریک به رئیس جمهوری منتخب اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس و ناامید ساخت.
وی یادآورشد:سیل خروشان حضور مردم و مشارکت 73 درصدی مطالبه اصلی رهبری بود که با تحقق آن نظام بیمه و دشمنان مایوس و ناامید شدند.
امام جمعه کنگان افزود: حضور 42 میلیونی مردم پای صندوق های رای ، عظمت نظام دینی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
محمودی گفت:مراجع قانونی، اندیشمندان و دلسوزان نظام بایستی آسیب ها و اشکالات وارده به انتخابات اخیر را برطرف و اجازه ندهند برخی خلا های قانونی باعث سیاه نمایی ، هنجارشکنی و قانون گریزی کاندیدا و ستادهای آنان در انتخابات شود.
محمودی در بخش دیگر به انتخابات شوراهای اسلامی در شهر کنگان اشاره و افزود: گزارش های متعددی در خصوص تخلف انتخاباتی برخی نامزدها در انتخابات اخیر دریافت و برخی شهروندان با جمع آوری طومار و امثال آن بشدت از تخلفات انتخاباتی گلایه مند هستند.
وی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه مرجع قانونی در رسیدگی به تخلفات نیست اظهارداشت: انتظار جدی مردم از مقام های مربوط و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات این است تا با بررسی تخلفات صورت گرفته بصورت مستدل و مستند اجازه تضییع حقوق مردم را ندهند.
خطیب جمعه کنگان در بخش دیگر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای تهذیب نفس و خودسازی ، کمال و قرب الهی است و باید از این نسیم رحمت بهره برد.
محمودی با محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا گفت: رژیم منحوس آل خلیفه بدانند در دنیا توسط مردم و در عقبی در دادگاه الهی عذاب خواهند شد.
وی با اشاره به جیره بندی آب در کنگان ، ضمن تاکید بر لزوم صرفه جویی خطاب به مسئولان اداه آب گفت: بگونه ای برنامه ریزی کنید که مردم در این گرما و ماه مبارک رمضان به سختی و مشقت نیفتند و از این نعمت محروم نشوند.
6045/7208** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.