به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه برازجان افزود: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان پای اسلام و انقلاب و نظام ایستاده اند.
وی با تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: انتخابات 29 اردیبهشت با مشارکت 73 درصدی واجدان شرایط رای شکوه و جلوه دیگری از عظمت نظام و مردم شریف ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه برازجان تصریح کرد: برنده و پیروزی انتخابات در مرتبه اول رهبر عزیز است که علی رغم همه تهدیدات و القائات بیگانگان توانست افکار عمومی را به گونه ای هدایت کنند که ضمن لبیک به دعوت ایشان مبنی بر حضور حداکثری به اعتراف دوست و دشمن که گفتند هوش و ذکاوت رهبری حتی مخالفان را به به پای صندوق های رای آورد.
مصلح همچنین بر بررسی قانونی و برخورد جدی با متخلفان انتخابات در هر سطحی که باشند تاکید کرد.
وی بااشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت:ترامپ با تشدید آتش ایران هراسی ،ایران را مسئول بی ثباتی در منطقه دانست تا بیشتر بتواند با فروش سلاح و قرارداد میلیاردی با سعودیها مشکلات اقتصادی آمریکا را برطرف کند.
مصلح گفت: عربستان و آمریکا خود مسبب رویش تروریسم خطرناک داعشی و عامل بی ثباتی در منطقه هستند.
وی همچنین بااشاره به برگزاری انتخابات شوراها افزود:در مورد کیفیت نظارت بر انتخابات شوراها تجدید نظر شود چرا که نمایندگان در این زمینه کارایی لازم را ندارند .
امام جمعه برازجان یادآورشد: با این قوانین و مقررات موجود شوراها افراد صالح کمتری به شوراها راه پیدا می کنند و هرکس طایفه اش بیشتر باشد و پول بیشتری داشته باشد به شورا راه پیدا می کند.
وی گفت: در این دوره از انتخابات شوراها طایفه کشی ،قانون شکنی ،هنجار شکنی و تبلیغات نادرست و عوام فریبی از اتفاقات خوبی نبود که با کمال تاسف در شهر برازجان انجام شد.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.