به گزارش ایرنا، محمد باقر سعادت پنجشنبه شب در جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی و تداوم دولت تدبیر و امید در مدرسه سعادت بوشهر افزود: حماسه 29 اردیبهشت در تاریخ ایران ستودنی است و باید جزئیات این حماسه تاریخی ثبت و ضبط شود.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان بوشهر افزود: فضای انتخابات سال 96 بسیار ملتهب بود و برخی کاندیداها بسیج شدند تا با باورهای مردم بازی کنند و همین امر باعث شد انتخایات 29 اردیبهشت متفاوت تر از دیگر انتخابات گذشته باشد.
وی اضافه کرد: برخی کاندیداها سعی داشتند اتهامات نارو و با شعارهای فریبنده سعی داشتند واقعیت ها را پنهان و خدمات ارزنده دولت را تحت شعاع قرار دهند اما با این وجود ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی بویژه استان بوشهر در روز 29 اردیبهشت به این ناملایمات پاسخی کوبنده دادند.
سعادت ادامه داد: در این ارتباط همگان اعم از پیر و جوان ساعت ها در صف های طولانی انتخابات ماندند و با انتخاب خود حماسه آفریدند.
وی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 رقیبان از ابزارهای گوناگونی استفاده کردند ولی تهمت و افترا در آن انتخابات این گونه نبود.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان بوشهر از همه جریانات سیاسی و مردم که نگذاشتنذ وعده های فریبنده و پوچ ذره ای در تصمیم و اهداف آنها تردیدی بوجود بیاورد، قدر دانی کرد.
سعادت گفت: از همگان بویژه فرهنگیان، دانشجویان، فعالان ستاد انتخاباتی در استان بوشهر، فعالان سیاسی اعتدال و اصلاح طلب و حزب اعتدال و توسعه که در این راه نقش پررنگی ایفا کردند سپاسگزاریم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.