به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی سالروز ارتحال امام افزود: همانگونه که امام راحل دلداده و دلبستگی به همه ملت داشت، ملت نیز به امام راحل که نجات دهنده کشور از ظلم و استبداد بود وابسته بود و دین بزرگی بر گردن همه دارد که باید آن را ادا کنیم.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال بخاطر ماه مبارک رمضان کاروان های زیارتی به مرقد مطهر امام اعزام نمی شوند، باید تلاش کنیم آیین های بزرگداشت ارتحال جانسوز امام راحل بهتر از سال های گذشته برگزار شود.
فرماندارگناوه گفت: امام راحل و رهبرمعظم انقلاب متعلق به همه اقشار جامعه است و منویات رهبر باید فصل الخطاب همه باید قرار گیرد.
وی از هیات و شوراهای مذهبی شهرستان خواست تا علاوه بر حضور پرشور در آیین ویژه ارتحال امام در مصلای جمعه در حسینیه ها و مساجد نیز یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب زنده نگه داشته شود.
پاک نژاد، با تبریک گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر ، افزود: به فرموده امام راحل ' فتح خرمشهر، فتح خاک نیست و فتح ارزش هاست و همه وظیفه داریم قدردان ایثارگری های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بویژه شهدای آزاد سازی خرمشهر باشیم.
وی اظهارکرد: شهدای دوران دفاع مقدس بخاطر آزادگی ملت از دست ظالمان و استکباران جان و هستی خود را فدا کردند و هم اینک امنیت و آرامشی که نصیبب کشور شده مدیون و مرهون آنان است.
فرماندار گناوه با تقدیر از حضور حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا افزود: این رویداد مهم که در تاریح انقلاب ماندگار خواهد ماند به پایان رسید و اکنون وقت آن است که همه دست بدست هم دهیم و برای پیشرفت و توسعه شهرمان تلاش کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: برگزاری آیین های سالروز ارتحال امام تجدیدبیعت با آرمان های معمارکبیر انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.
ضرغام مردانی افزود: امام راحل حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند و هر قدر برای تکریم مقام شامخ ایشان تلاش کنیم نمی توان حقش را ادا کرد.
وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ضرورت و تکلیفی است که باید توسط مردم و دستگاههای اجرایی ادا شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: آیین ویژه بیست وهشتمین سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد سال 42 باتوجه به همزمان بودن با ماه مبارک رمضان عصر 14 خرداد در مصلای جمعه شهر برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.