به گزارش ایرنا، مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان دشتی در این آیین گفت: ملت ایران در انتخابات به کسانی که به تحجر، تنگ نظری و بستن فضا معتقد بودند نه گفتند و به کسانی که معتقد به آزادی هستند رای آری دادند.
اصغر منصوری نسب در این جشن که در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد افزود: درود بر مردم ایران که در این مدت با وجود فشارها و محدودیت ها لحظه ای از پای ننشستند تا این پیروزی بزرگ رقم بخورد.
وی ادامه داد: برای این پیروزی همه زحمت کشیدند و به پاس این حضور و خلق حماسه باید سپاسگزاری کرد و از دوستانی که اگرچه نامزد شورای شهر بودند چه در ستاد برادران و چه ستاد خواهران سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم.
منصوری نسب بیان کرد: اگر آرای دکتر وحانی در دشتی راضی کننده نیست دلیلش بداخلاقی های عده ای بود که تمام نیرو و توان خود را معطوف تبلیغات سوء علیه دولت در روستا به روستا کردند ولی مردم دشتی نیز با مقاومتشان نشان دادند اصلاحات در دشتی هنوز زنده است.
اجرای موسیقی محلی توسط گروه دشتی دیار من، موسیقی کلاسیک توسط انجمن موسیقی فرهنگسرای خورموج و شعر خوانی و پخش تیزر از دیگر برنامه های این جشن بود.
شهرستان دشتی با با مرکزیت شهر خورموج و 84 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043
خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.