مصطفی سالاری روز جمعه پس از انداختن رای خود درصندوق سیار شماره 82 مستقر در اداره بندر بوشهر درگفت و گو با خبرنگاران افزود:امروز برای مردمی که می خواهند مسیر چهار سال آینده کشور خود را مشخص کنند که با چه سلیقه ای امور اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشور اداره شود مهم و سرنوشت ساز است.
وی یادآورشد: قانون اساسی حق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را تبیین کرده است برهمین اساس همه اقشار با شرکت در انتخابات حضور تاریخی خود را ثبت کنند.
استاندار بوشهر ادامه داد: حضور حماسی مردم این پیام را به جهانیان مخابره می کند که مردم ایران در چگونگی اداره جامعه سهیم هستند.
سالاری اظهارداشت:خلق حماسه باشکوه مردم در انتخابات ثابت می کند که انقلاب اسلامی نطامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و مردم در چگونگی تعیین این مسیر نقش آفرین هستند.
وی گفت: باتوجه به افزایش شمار نامزدهای شورای اسلامی نسبت به دوره های گذشته پیش بینی می شود میزان مشارکت در انتخابات نیز افزایش چشمگیری داشته باشد.
استاندار بوشهر با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: انتظار است شور و نشاطی که در زمان تبلیغات بین هواداران نامزدها وجود داشت در روز رای گیری نیز با حضور در پای صندوق های اخذ رای نمود عینی پیدا کند.
سالاری گفت: صندوق رای یک نوع رقابت است و کسانی که نامزدشان پیروز نمی شود باید به قانون تمکین کنند و به نظر اکثریت جامعه احترام بگذارند.
738هزارو 421 نفر از جمعیت استان بوشهر واجد شرایط رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی هستند.
825 صندوق اخذ رای برای جمع آوری مردم استان بوشهر توسط ستاد انتخابات تعیین شده است.
6047/6045**
خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.