به گزارش ایرنا، حسین نامور سه شنبه شب در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: در این ارتباط خدمت به یک مجموعه تولیدی و سرمایه‌گذاری که با تمام توان در حال تولید کالای ایرانی است باید سرلوحه کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.
وی با اشاره به ضرورت خدمت جهادی به واحدهای صنعتی و تولیدی بیان کرد: با این رویکرد هر کاری که به یک فرد محول شده باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا سرمایه‌گذار احساس امنیت و رضایتمندی کند.
نامور با اشاره به اینکه نشست های مستمر با سرمایه‌گذاران و مسئولان مربوطه زمینه ساز تسهیل و تسریع در رفع مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران است گفت: تاکنون در این زمینه اقدامات موثر و مناسبی انجام شده و از این پس نیز این نشست‌ها باید با همین رویه تداوم داشته باشد.
وی گفت: بیکاری را از جمله متغیرهایی است که تاثیر آن به صورت مستقیم در همه امور اجتماعی مردم وارد می شود که بطور قطع دولت و بخش خصوصی راهکار جدی برای رفع آن دارند و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این زمینه همه تلاش خود را بکار گرفته است.
نامور با اشاره به اهمیت تولید و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: افزایش تولید و سرمایه گذاری در بخش صنعت می‌تواند وضعیت اقتصادی و اشتغال پایدار در این مجموعه اقتصادی را دگرگون و روح تازه‌ای به کالبد منطقه ویژه بدمد.
وی گفت: باید در عمل نیز به سرمایه گذاران ثابت شود که به فکر رفع مشکلات و موانع آنها هستیم و برای افزایش سرمایه گذاری امنیت کامل وجود دارد.
نامور با بیان اینکه بنیاد برکت آمادگی لازم را برای مشارکت در سرمایه گذاری حداکثر تا سقف 49 درصد در هر طرح یا واحد صنعتی اعلام کرده اظهار داشت: باید از این موضوع به نحو شایسته‌ای برای واحدهای این مجموعه صنعتی بهره برد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.