به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع سرقت های سریالی از واحد های صنعتی در شهرک صنعتی1و 2بوشهر در یک ماه اخیر که نارضایتی صنعت گران و کارگران را در پی داشته موضوع با جدیت در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با هدف شناسایی دستگیری سارقان تیمی از کارآگاهان مجرب تعیین و برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان فعال شدند و در این راستا با انجام اقدامات میدانی و اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته خروجی شهرک صنعتی، تردد تمامی خودرو های باری و سواری در مسیر خروج از شهرک در ماه گذشته با دقت مورد بررسی قرار گرفت.
عرب زاده ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از سرقت از واحد های صنعتی، اموال مسروقه را در خودرو های سواری سمند و کامیونت ایسوزو جاسازی و از شهرک صنعتی خارج می کردند.
وی افزود: علیرغم دستکاری شدن پلاک های خودرو توسط سارقان برای عدم شناسایی، ولی کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فعالیت گسترده، چهار نفر سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که در محل اختفای خود در حال دپو و جابجایی اموال مسروقه بودند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در بازجویی های اولیه، سارقان به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی از چندین شرکت در شهرک صنعتی 2 بوشهر اقرار و در بازرسی از محل اختفای دستگیر شدگان مقادیری اموال از قبیل ژنراتور برق، پمپ هیدرولیک، موتور بالابر، سنگ فرز، پروژکتور(4عدد) ، دستگاه فتوکپی ، تلفن رومیزی، رایانه ، سیم و کابل برق فشار قوی، کولر گازی دوتیکه، کپسول هوا ، موتورجوش، دریل، لوله و اتصالات و مقادیر زیادی اموال دیگر به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شد.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.