به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی دوشنبه شب در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دیر افزود: وعده افزایش یارانه ها توسط برخی نامزدها درست نیست زیرا هر گونه قانونی در مورد یارانه ها باید ابتدا به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان برسد و بعد اجرایی شود که به دلیل داشتن بار مالی تایید نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برجام مهمترین دستاورد دولت روحانی است که با حمایت مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا حاصل شد.
پورفاطمی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای چند قدرت برتر جهانی تسلیم جمهوری اسلامی شدند.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی یک رهبر، قانون، مجلس و دولت دارد و همه این ها برجام را پذیرفتند اما یک قشر خاص با آن مخالف کردند.
پور فاطمی، در ارتباط با میادین مشترک گازی و نفتی پارس جنوبی گفت: دولت روحانی توانست در برداشت از میادین گازی پارس جنوبی برای اولین بار با کشور قطر مساوی شود و این کار بزرگ را به دولت و وزیر نفت باید دست مریزاد گفت.
وی شرکت در انتخابات را نوعی تعیین سرنوشت مردم دانست و افزود: انتخابات به برکت نظام اسلامی و خون پاک شهدا و از دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که باید همه حضوری فعال و گسترده داشته باشند و به اندیشه و تفکر روحانی رای دهند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** دبیر: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.