به گزارش ایرنا، امراله پاراد روز پنج شنبه در جشنواره سرآمدی این شرکت افزود: با تدابیر پیش بینی شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بهترین عملکرد خود را در سال 95 به ثبت رساند که این امر تنها در سایه تلاش های شبانه روزی این مجموعه تحقق پیدا کرده است.
وی در خصوص جشنواره سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: این جشنواره با هدف تقدیرازکارکنان این شرکت در خصوص ارائه بهترین خدمات به مردم برگزار شده که امسال دومین سال برگزاری آن است.
پاراد ادامه داد: بررسی عملکرد سال گذشته، معرفی برنامه ها و استراتژی سال 96وشناسایی راهکارهای سرآمدی از جمله هدف های برگزاری این جشنواره به شمار می رود.
وی با تاکید براینکه شاخص های مورد نظر برای سالجاری از همان ابتدای سال تعین شده عنوان کرد: در هر فعالیتی اگراستراتژی بلند مدت نباشد امکان رسیدن به هدف میسر نمی شود از این رو در هر بخش باید چشم اندازهایی ترسیم شود.
پاراد اظهار کرد: برهمین اساس با همکاری مشاوری توانمند در حوزه طرح ریزی استراتژیک، استراتژی و چشم انداز شرکت توزیع برق تا سال 1405 مشخص و ترسیم شده است.
وی با اشاره به شعارچشم انداز8080 شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: براساس این شعار قرار است تا سال 1405 خاموشی ها به 80 دقیقه، تلفات به هشت درصد ومراجعه مشترکان به شرکت توزیع برق با استفاده از تیم های نوین و اصلاح فرایندها نیز به صفر برسد.
وی با تاکید براینکه رسیدن به این چشم انداز با روش ها و فرایندهای موجود امکان پذیرنیست گفت: به روز شدن فرایندها و استفاده از فناوری اطلاعات امکان دستیابی به اهداف چشم انداز را فراهم می کند.
پاراد با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساختها براساس فناوری اطلاعات افزود: برای رسیدن به این هدفها تغییرات به صورت گام به گام و مستمر انجام می شود تا بتوانیم در زمان مقرر به هدفهای از پیش تعیین شده خود دست یابیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برنامه پیش بینی شده در هر یک از مدیریت های این شرکت درچشم انداز مشخص شده و شاخص خاموشی و تلفات مورد نظر در چشم انداز این شرکت نیز برگرفته از شاخص های جهانی هستند.
پاراد در ارتباط با وضعیت استفاده از عملیات خط گرم در استان بوشهر نیز گفت: در شرایط کنونی استان در بخش عملیات خط گرم مشکلی ندارد و در همه مدیریت ها توسعه و اجرا می شود.
وی در خصوص طرح فهام (فرا سامانه هوشمند سازی کنتورها) نیز گفت: با توجه به اینکه این طرح نقش مهمی در پایش مصارف دارد اجرای آن تغییرات چشمگیری در سیستم ایجاد کرده است.
پاراد با تاکید برضرورت حفظ و توانمندسازی سرمایه های نیروی انسانی بیان کرد: آموزش و توانمندسازی و کرامت نیروی انسانی بعنوان یک مقوله مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
وی در خصوص استفاده از سیستم جی ای اس نیز گفت: با توجه به گستردگی تجهیزات برق بهره مندی از این سیستم و خدمات آن ضروری است.
پاراد یادآور شد: سیستم جی ای اس از جمله زیرساختهایی است که به شرکت توزیع نیرو در خصوص ورود اطلاعات کمک شایانی می کند.
وی با تاکید برعملیاتی و کاربردی کردن این سیستم در بخشهای مختلف تصریح کرد: کاربردی کردن این سیستم تنها مربوط به یک بخش مشخص نیست و همه بخش ها باید در این مورد مطالبه داشته باشند.
پاراد تاکید کرد: در این راستا سیستم جی ای اس باید سرلوحه کارها و برنامه های بخشهای مختلف شرکت توزیع برق قرار گیرد.
وی همچنین برضرورت استفاده از تجارب مدیریتها و شرکتهای دیگر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه تجهیزات برق رسانی در دسترس قرار دارد به همین دلیل توجه به ایمنی فردی همکاران، شهروندان و ایمن سازی تجهیزات در سطح شهر ضروری است.
در این آئین شبکه تلویزیونی روشنا با هدف ایجاد تعامل در راستای دولت الکترونیک، کتابچه همیار انرژی و سامانه روشنا در راستای دولت همراه و استراتژی 8080 راه اندازی شد.
رونمایی از تندیس چشم انداز8080 در افق سال 1405 بعنوان نقطه آغازین حرکت در مسیری هدفمند و در چهارچوب طرح ریزی استراتژیک در ابتدای مراسم جشنواره بوسیله مدیرعامل محترم و معاونین شرکت صورت پذیرفت رونمایی بعمل آمد.
6047/7210**خبرنگار: سیده نیره قیمی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.