به گزارش ایرنا، غلامعباس حسینی روز چهارشنبه در آئین افتتاح و گازرسانی به دو شهر بوشکان و کلمه و شش روستای همجوار شهرستان دشتستان افزود: انجام این میزان عملیات گازرسانی معادل حجم عملیات گازرسانی در سالهای 74 تا 92 است.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت مشترکان گاز در استان بوشهر با 2.5برابر افزایش از 54هزار به 145هزار مشترک افزایش یافته است.
حسینی، در باره گازرسانی به شهر بوشکان و 6 روستای همجوار این بخش گفت: این پروژه به طول 50 کیلومتر و با اعتبار 115میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی درمورد آغاز عملیات گازرسانی به شهر کلمه و 6 روستای همجوار افزود: این طرح 76کیلومتر شبکه گازرسانی با 54میلیارد ر یال اعتبار اجرا می شود.
فرماندار دشتستان گفت: گازرسانی به بخش بوشکان و روستاهای اطراف آن از مطالبات مهم مردم این منطقه است که امروز به همت مسئولان محقق شد.
ارسلان زارع افزود: پروژه های نیمه تمام در بخش بوشکان اولویت بندی و با موفقیت امروز تکمیل شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر اجرای شبکه های برق رسانی، خط انتقال آب از روستای چنیر به بوشکان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه امروز رفع مشکل آب مردم بخش بوشکان از مهمترین مسائل این منطقه است، گفت: تقویت سفره های زیرزمینی برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی ضروری است.
مصطفی سالاری افزود: در این ارتباط امروز اصلی ترین برنامه ما اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری است.
وی اظهار کرد: تامین برق بخش بوشکان و ارم نیاز به پست 132کیلوولت دارد که کار پست برق بخش ارم آغاز و بوشکان نیز تصویب شده است.
سالاری افزود: خط انتقال پست 132کیلو ولت بوشکان و ارم به 100 تا 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
استاندار بوشهر در باره ارتباط مخابراتی این بخش ها گفت: برای پایداری ارتباط مخابراتی بوشکان پیمانکار اجرای خط فیبر نوری انتخاب شده است.
بخش های بوشکان و ارم از توابع شهرستان دشتستان از مناطق کوهستانی استان بوشهر است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.