به گزارش ایرنا، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: رسالت معلمان که همان رسالت انبیای الهی بر پایه روشنگری، مبارزه با جهل و زدودن افسردگی است، بسیار مهم و سنگین است.
محمود قاسمی افزود: با وجود مسایل و مشکلاتی که گریبانگیر فرهنگیان است اما بخاطر عشق به وطن و آینده فرزندان این مرزوبوم از رسالتی که برعهده دارند، کوتاهی نمی کنند.
وی گفت: افقی که برای جامعه فرهنگیان پیش بینی شده روشن و امیدوار کننده است و به آن جایگاهی که شایسته هستند نایل خواهند شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان بوشهر با اشاره به انتخابات پیشرو ، افزود: فرهنگیان همپا و همگام با دیگر اقشار جامعه باحضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای، اقتدار و امنیت ملی را تثبیت خواهند کرد.
بخشدار ریگ گفت: معلمان رسالتی را که انبیا داشتند بر دوش می کشند و در مسیر رشد و تعالی گام برداشته و سرنوشت و آینده کشور را رقم می زنند.
مسعود شیرافکن افزود: نگاه دولت به فرهنگیان تنها به مقوله مادی نیست بلکه مبنی بر کرامت و شان و جایگاه این قشر جامعه استوار است.
وی به خدمات ارزشمند دولت یازدهم به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رشد 103 درصدی حقوق و مزایای معلمان و پرداخت مطالبات بازنشستگان از عمده خدمات دولت یازدهم به فرهنگیان است.
رئیس آموزش وپرورش منطقه بندرریگ گفت: معلمان حق بزرگی بر گردن تک تک آحاد جامعه دارند و شایسته تجلیل و احترام هستند.
سعید بهمرد افزود: در یک سال اخیر قدم های مثبتی در جهت ارتقای تقویت بنیه علمی دانش آموزان این منطقه برداشته شده و مقام های خوبی فرهنگیان و دانش آموزان در سطح کشوری و استانی بدست آورده اند.
در پایان این آیین از معلمان نمونه و دارای مقام در برنامه های فرهنگی و علمی استانی و بازنشستگان تجلیل شد.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.