به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روزسه شنبه در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد افزود: هر گاه نام و یادامام در جامعه کمرنگ شد، باید احساس کنیم که امکان خارج شدن انقلاب اسلامی ما از محتوای خود وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه حفظ آرمان های امام (ره) ضروری است ،اضافه کرد: امام در همه زمینه ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق داد که می توان سیاست مدار بود و صادقانه با مردم زندگی کرد.
شفیعی، با اعلام اینکه همه آموزه های امام (ره) برای ما یک درس است، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز شاگرد امام (ره) بوده و در همین وادی گام برداشته اند و نماد بارز 'سیاست از دیانت جدا نیست'، هستند.
وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم که نگذاریم آرمان های امام فراموش شود و در همه زمینه ها باید ازآنها در برنامه ریزی های کشور بهره ببریم.
وی گفت: امروز نمی توانیم منکر آرمان های امام شده و آنها را تحریف کنیم، بلکه باید در بهترین مسیر ها به عنوان راهگشا از آنها استفاده مطلوب کنیم.
شفیعی بیان کرد: توسعه اندیشه های امام، زنده نگه داشتن قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی، بازخوانی گفتمان امام، معرفی امام، از محورهای افزایش وحدت و اتحاد مسلمانان بوده و باید این مظهر هم بستگی حفظ شود.
وی ادامه داد: با توجه به مصادف شدن 14 و 15 خرداد ماه امسال با 9 و 10ماه مبارک رمضان اعزام کاروان های زیارتی به مرقد امام برای مراسم ارتحال نخواهیم داشت وهمه برنامه های گرامیداشت در استان برگزار می شود.
شفیعی گفت: همه دستگاه های اجرایی برنامه های مربوط به گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه امسال را اعلام کنند تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.
7210/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.